ילדים ברכב

משחקים לנסיעה

משחקים לנסיעה

 

ארץ עיר: . אחד המשתתפים בוחר אות ומכריז עליה. כ כל משתתף לפי התור (או הראשון שיודע) צריך לומר שם של ארץ, עיר, חי, צומח, דומם, שם ילד, שם ילדה ומקצוע המתחילים באות שנבחרה.

 

משחק המספרים: כל המשתתפים צריכים למצוא מספרים עוקבים מאחת עד מספר שנקבע מראש. את המספרים ניתן למצוא, בלוחיות רישוי של מכוניות, בשלטי דרכים, בפרסומות וכן הלאה. מי שרואה מספר מכריז עליו וכולם ממשיכים למספר הבא. כשמגיעים למספר עשר המשחק נעשה קשה יותר שכן צריך למצוא ברצף את הספרות 10, 11 וכן הלאה…

 

סיפור בהמשכים: ממציאים סיפור. אחד המשתתפים מתחיל במשפט משלו, למשל "פעם היה ילד שנסע באוטו לאילת", וכל נוסע בתורו מוסיף משפט אחד לסיפור (חשוב להגביל למשפט אחד), וממשיך את העלילה כרצונו..

 

מפת ציוני דרך: תכננו בgooglemaps את מסלול הנסיעה והדפיסו אותו לכל ילד. אפשר להוסיף על המפה ציוני דרך בולטים כמו חורשה, קניון גדול, גשר המיתרים, ארובות חדרה וכדומה. בקשו מהילדים להדריך אתכם בנסיעה ממש כמו הwaze.

 

  משחק המילים: המשתתף הראשון אומר מילה והמשתתף שאחריו צריך לומר מילה המתחילה באות בה מסתיימת המילה שאמר המשתתף שלפניו. למשל הראשון אמר "בית", השני "תירס", השלישי "ספר" וכן הלאה.

 

מי בא למסיבה: משחק ניחושים – אחד המשתתפים מכריז את מי הוא מזמין למסיבה ויתר המשתתפים צריכים לנחש מהו המכנה המשותף לכל המוזמנים. הניחוש נעשה באמצעות ניסיון להזמין אנשים או דברים נוספים למסיבה. למשל: משתתף א' מזמין למסיבה מלפפון וגזר, משתתף ב' שואל אם גם עגבנייה מוזמנת וכך מגלה את המכנה המשותף למשתתפי המסיבה.

 

שירים בהמשכים: אחד המשתתפים מתחיל לשירהנוסעים האחרים עוצרים אותו באמצע השיר וצריכים לשיר שיר המתחיל במילה בה הסתיים השיר הקודם. אפשרות נוספת היא שאחד הנוסעים בוחר מילה והנוסעים האחרים שרים שיר המתחיל במילה שנבחרה.

 

בום צ'קלקה: המשתתפים מסתכלים על לוחיות הרישוי של המכוניות. מתייחסים לשלוש הספרות האמצעיות של כל רכב. כשמשתתף מבחין ששתי הספרות בצדדים זהות, הוא אומר 'בום צ'קלקה'. למשל, מספר המכונית 60-454-78, המספר האמצעי הוא 454, שתי ספרות הצד זהות.

 

משחק העדפהכל משתתף בתורו מציע שתי אפשרויות לבחירה ושואל את המשתתפים איזו מהאפשרויות הם מעדיפים. למשל: ים או בריכה? חורף או קיץ? אופניים או מכונית? מלון או אכסניה? כל נוסעי הרכב עונים על השאלות. השיחה הנעימה בדרך ליעד תעזור לכם להכיר טוב יותר את בני משפחתכם.

 

כרטיסי נסיעה: נותנים לילדים בתחילת הנסיעה חבילת כרטיסים צבעוניים. עליהם למסור לנהג כרטיס אחד מדי חצי שעה או רבע שעה או עשרה ק"מ. המשחק נגמר כשכל הכרטיסים בידיי הנהג. אפשרות הפוכה: אחד המבוגרים מחלק לילדים כרטיס מדי פרק זמן קבוע.. את הכרטיסים אפשר להמיר לפרסים. שני כרטיסים מזכים בפרס קטן, ארבעה כרטיסים מזכים בפרס גדול.

 

צילמתם את הילדים משחקים?

יש לכם רעיון מדליק למשחק?

ספרו לנו כאן